Jumaat, 17 Julai 2009

Piring Bunga Putih


Ni pun beli kat kb...kat sana memang banyak pilihan...tapi kenalah mencari...mcm MrsNor kata..walaupun menitis luar dalam tapi puas hati...piring leper ni..kalau nak hidang kueh-mueh bolehlah guna..tapi sayang cuma ada 2 aje..kalau idak boleh beli lebih...buat tukaran dengan member-member yang berhantu dengan pinggan mcm ni...atau pun buat jualan..

Sayang sungguh akak tak borong banyak...pitih dah habis beli benda lain...rugi besar sungguh..jelous dengan nasir tu..pitih dia banyak sungguh...ni panggil bunga apa pun akak tak tahu..

Ada member kata...kalau ada chop ni first grade..ya bedabedo....leh buat duit ni bila akak dah tak nak lagi...entahlah..tak tahu nak kata..buat skrg ni minat tu masih ada..tapi kan kalau beli kat kedai terpakai ni...nak pakai pun mcm takutlah..jadi buat hiasan ajelah..kalau tenguk keadaan pun macam baru aje..what everlah..janji bertambah koleksi akak...

3 ulasan:

Mat Gebu berkata...

salam kak ina...mat ada 1 ketul cawan tanpa piring..bunga sama mcm piring akak tu....kalau saya ada 2 cawan, boleh kita barter...

Aishah@Ariffin@Aqil berkata...

wah ingat cikmat je yg peminat koleksi klasik nih... hawait ler tak jumpe blog akak yg nih awal2...

kak ina kl berkata...

salam mat..nanti kalau ada lagi koleksi yang terlebih bolehlah kita barter ye.

salam aishah...tak perasan ke?tak apa lain kali boleh jumpa lagi.