Selasa, 14 Julai 2009

Koleksi Bunga Ros Putih dan Merah

Dapat koleksi bunga ros ni dari rumah mak...mak kasi..tapi sayangnya set ni dah tak lengkap..banyak yang pecah...piring cawan tak ada langsung..piring kuih tinggal satu..memang tak lengkap.

Teko bentuk apa ek...ada gi jugak ke blog member yang minat koleksi pinggan lama...mcm-mcm bentuklah teko ni...memang cun..

Closeup kat bunga di teko.....Memang menawan kalbu sungguh bunga ros putih dan ros merah ni...kalau sape nak jual bekas gula ke...bekas susu ke... bunga macam ni bagi tau akak..tapi janganlah letak harga mahal ye..

Close up gambar bunga kat mangkuk nasi.

Cop kat bawah mangkuk nasi...ada member blog kata kalau cop ni dari jepun....entah betul entah idak akak tak tahulah...

3 ulasan:

esKay berkata...

kak ina, lawanya....saya cuma ada satu je pinggan tu...huhuhuu

shas berkata...

Salam kak ina..cantiknya,saya nak cari cawannya.hias dlm almari,dari jauh dah nampak kan

kak ina kl berkata...

salam eskay..tak apa..sikit-sikit lama-lama jadi bukit.


salam shas..cari jangan tak cari..klu jumpa bekas gula/creamer/teko bentuk lain bolehlah jual kat akak ye..