Selasa, 30 Jun 2009

Pinggan Beli Kat Kedai Nasir (Pinggan Lama)

Pinggan kuah yang ni beli kat kedai encik nasir di bandar baru bangi...ingatkan encik nasir ni jual mahal sangat....ruper harga boleh dirunding...akak terjebak nak beli barang lain...ni semua pasal tak tahan tenguk koleksi kat kedai beliau.

Bunga apa pun akak tak tahu....macam-macam jenis pinggan lama ada kat kedai encik nasir ni...aduss..boleh kempis poket di buatnya...akak beli seciput aje..

Tang chop ni yang kelakar..tulis tono china...tapi made in japan...tak kisahlah tu..

Beli piring dan pinggan bunga terung...saje nak tambahkan koleksi bunga ni..sekarang ni gi kedai jual barang lama dah susahlah nak dapat...ada member yang duduk jauh bagi tau banyak orang kl dah borong dan jual kat sini...

Cuba tenguk bentuk bunga terung yang tak sama dengan yang di bawah...kat sini ada 3 kuntum bunga terung kat pinggan makan.

Yang ni kat gambar kat piring kuah...cuma ada 2 kuntum aje..

Tang chop pun tak sama....

Beli yang ni jugak

4 ulasan:

ain berkata...

wahhh...makin bertambah2 ler koleksi akak ye!!

MrsNor berkata...

amboi amboii semakin hari semakin gila memburu brg lama iyerr

kak ina kl berkata...

salam ain..makin bertambah sampai tak tahu nak letak kat mana..

salam MrsNor..entah kenapa semangat nak beli pinggan ni makin teruk..sampai lari budget tau..

CiterMenariK' berkata...

wow!!! akakkkk... memang best laa..
banyak pinggan2 yang menarik''