Selasa, 16 Jun 2009

Pinggan Makan Bunga Terung

Salam dan selamat datang kepada pecinta barang-barang/pinggan lama...blog pertama tu penuh dengan peristiwa dan makanan..maka akak buatlah satu blog tentang koleksi akak..

Untuk N3 yang pertama ni akak tunjuk pinggan lama ni..Ni dapat dari rumah adik...salah seorang peminat pinggan lama ni kata gambar kat pinggan ni gambar bunga terung.Tak berapa pandai ambil gambar macam cik ah mat gebu tu..unikkan gambar bunga dia..dulu tak tahu pun bunga apa ke bendalah ni..yang buat mahal...sebab ada choplah...
buat masa cuma ada 2 biji pinggan makan..tapi ada order lagi kat penjual barang lama..tak apalah..sikit-sikit lama-lama jadi 1 set..

4 ulasan:

mummyseri berkata...

kak ina..
pes time kite tgk bunge terung ni..:)

ain berkata...

sekrg ni tgh merebak wabak pinggan2 lama ni kan kak..??

umi_e berkata...

Tahniah kak ina sebab ada blog baru!

* saya ada koleksi juga tapi 'koleksi habuk' hehehehehehe

kak ina kl berkata...

salam mummyseri...akak pun tak tahu yang ni panggil bunge terung..masuk blog member yang minat semua ni barulah tahu...

salam ain...dah jadi penyakitlah pulak..harga pun dah melambung..

salam umi_e...rumah kamu lagi banyak koleksi..ye ke koleksi habuk ...mana taknya gi bercuti sampai seminggu.