Khamis, 18 Jun 2009

Talipon Lama Atau Antik????????

N3 kali ni nak tunjuk pulak talipon lama...salah satu barang kesayangan akak...ni pun beli kat kota bharu...kelantan. Dulu baru berapa RM lah harga dia? Skrg tenguk kat e bay..online dia orang jual mahal giler....

Kalau tenguk kat pemegang tu memang buruk bebeno...memang tak leh nak putihkan lagi...biarlah macam tu...lagi nampak barang lama..

Dah senget benget tempat letak ganggang tu...di kerjakan oleh imran...masa beli ..dia kecik lagi...akak pulak letak atas kabinet rendah....sekarang ni simpan dalam almari hiasan.

Pandangan dari sudut tepi...ada lagi wayar dia...tapi tak tahulah boleh guna atau pun tidak?

Kat tempat dial pun dah senget benget ... sape lagi yang punya kerja..imranlah jugak...nanti nak betulkan lah...

4 ulasan:

MrsNor berkata...

cantiknya talipon tu...memang antik

kak ina kl berkata...

salam MrsNor...barang lama tak tahulah tahun berapa?kena rujuk kat internetlah mcm tu..

~Yatt~ berkata...

cantik tepon nie akak..ala2 tepon org bangsawan..mmg cun!!

kak ina kl berkata...

salam yatt..ala-ala mcm org bangsawan..tapi akak ni orang biasa aje..