Isnin, 5 Oktober 2009

Teko Ros Hijau

Hasil tangkapan semalam di pasar tani shah alam....org minat kumpul barang lama  panggil
Tidur rumah akak malam minggu...tak larat nak balik ke umah..jalan jem giler...pagi ahad ajak hb gi ke pasar tani..adik kata ada org jual barang lama...
Berpeluh akak cari temat orang yang jual benda lama ni..yelah sampai kat sana pukul 11.00 pagi..siap makan..baru cari balik..alhamdulliah jumpa jugak tokeh ni...tapi yang lawa dah byk orang sambar..
Bila tenguk teko ros hijau ni terus berkenan..apalagi tawar menawarlah...tapi penjual tu susah nak turunkan harga..kalau turun pun sikit sangat...al maklumlah benda dah makin kurang...
Bila akak dah setuju dengan harga teko ni..hb datang dan tanya ...berapa harga...dia marah sebab akak tak tawar habis-habisan...apa nak buat...bayar ajelah....hati dah berkenan...lagipun bukan senang nak jumpa teko ni kat sini skrg..tak tahulah tempat lain..
 tenguk teko ni memang masih baru..belum digunakan lagi..
jadi tak yah rendam  clorox...
puas hati akak dpt teko ni...sebab akak memang suker dengan bunga ros...

2 ulasan:

IMCurtain berkata...

Hello all,

We would like to invite you to promote your blog on our blogosphere. It has similar functions as Innit and Digg. Totally free!

Join now: Malaysian Blogger [Blogger's meeting point]

Malaysia Boleh!

~Yatt~ berkata...

salam kak ina..
agak2 hari apa ye..minggu nie cam busy ngan presentation..tp akak bagitau dulu bila tarikhnya..saya cuba sedaya upaya ikut serta k..nak gak jumpa kak amy tu..hehe..
yg teko ros ijau nie cantik kan akak..akak beli ngan kak amy ye?..harga dia boleh tahan lagi kan..