Isnin, 19 Oktober 2009

Koleksi Ros Jambatan Hitam

Alhamdulliah dapat jugak anak-anak teko ni...
Beli kat welly...tapi ambil dari chempaqa....
Welly dan akak sebenarnya dah janji nak jumpa hari khamis ataupun jumaat..tapi masing-masing ada hal..kebetulan pulak mereka berdua berjumpa kat rumah shaida di rawang...akak suruh cempaqa tolong ambil dan bayarkan...
Semalam masa hantar anak kat sekolah samer..janji jumpa dia kejap nak ambil barang ajer...tak sempat nak borak-borak sebab akak ada hal..tapi chop kat teko lain,  kat cawan lain dan kat piring pun lain...ni chop kat cawan..kat piring luper nak tangkap..
chop kat bawah teko...walau pun tak sama chop.......tak kisahlah kan..janji bunga sama....terima kasih welly dan terima kasih  chempaqa ye ...

2 ulasan:

umi_e berkata...

seronok eekkkk :p

kak ina kl berkata...

salam umi_e..memanglah seronok..dapat kehendak hati..kempis lagi dompet ku..