Khamis, 15 Oktober 2009

Kak Intan Kasi Pinggan dan Piring

Nilah koleksi terbaru akak yang di beri oleh kak intan..
akak dapat 2 yang berbunga macam cik mat jugak...sebab kak intan bagi akak dan cik mat... dan 2 lagi  pinggan warna biruseronoknya akak..kena simpan elok-elok..dah lama sangat usia dia..tenguklah dah ada yang sompek dan retak...tu yang buat mahal tu..original benda lama
lawa kan...terima kasih kak intan...kalau ada bagi lagi...ahakssss

4 ulasan:

Kennee berkata...

Wow...betul2 nampak cam antik... ^^
Btw, nanged ya post and also clicked on ya ads... ^^

daydeck86 berkata...

Salam kak ina

Astro kak ina ada package mustika tak kalau ada akak nak joint tak berhari raya bersama MUstika pkg

Artis pun ada macam farid kamil, scha, lisa surihanis dll

Hari ahad ni 18hb October 2009

Restoran rahsia jlan ampang

1 acount boleh masuk 4 orang

Tolong bagi tau kat kengkawan yang nak joint ASAP



Ctc no akak aper yerk

MrsNor berkata...

amboiii bertuahnya badannnn

kak ina kl berkata...

hai kennee..tq sudi dtg tgk koleksi akak..tq nanged and clicked on adds..


salam daydeck86..sorrylah tak dapat join..


salam mrsnor..memang bertuah orang nak bagi..