Sabtu, 10 April 2010

Melabur di MAHA Serdang (tak leh tahanlah tenguk)

Bila dah sampai kat sini...aduhai..nafsu nak membeli pun datang..ishhh..ishhh
akak tak boleh tahanlah ..terus sambar teko aladin (betul ker)
sebab tak ada lagi teko kangkung bentuk yang ini
walaupun budget ketat..tapi nafsu punya pasal..beli lah jugak
jangan tiru cam akak ek..

5 ulasan:

Chempaqa berkata...

salam kak..tuh kangkong siku tajam...
biar menyesal beli kak, jangan menyesal tak beli..hiihihihi..tp kalu pegang prinsip nie..mmg lah nafsu yang slalu menangkan??sy pon sama kak..

MrsNor berkata...

Yahoooo naffsu bersorak yea yea yea aku menang aku menang.....selagi ada duit ikut lah prinsip chempaqa ... bila tak ada duit apa prinsip pun tak jalan hehehe nafsu memang kali ni sebab duit ada lagi kan an kak ina heheh

Mat Gebu berkata...

Saya pun tak hingin nak ikut, sebab apa tau kak, sebabbb kita samaaaaa...whaaaa..dah beratus kali nak insap. bila nampak jee terus tak hingatttt dahhh....macam mana nihhh!!!!...

~zulkis~ berkata...

Tu akak beli dgn abg din ker? hehe...senang2 singgah ler gerai sebelah abg din tu...gerai saya la tu. Miggu depan insyaAllah saya bawak teko banyak2 hehe...saya akan update setiap jumaat

kak ina kl berkata...

salam chemp..betul lah tu..sabar ajerlah kan..

salam mrs nor..tulah nor..lepas tu rasa menyesal..nak buat camner..nafsu tak leh tahan


salam mat gebu...biasalah tu bila nafsu dah meguasai diri..semua tu nak di beli walaupun duit seciput.


salam zulkis..insyallah bergantung kepada duit dalam dompet yer.