Selasa, 1 September 2009

Hadiah Dari Jepun

Apa ada dalam kotak hijau ni...???sila baca sampai habis N3 ni ye..
Member cyber yang duduk kat jepun bagi akak benda ni..terharu sungguh.
Walaupun selama ni akak cuma saling sapa menyapa di shoutbox atau pun di blog tak sangka dia nak bagi akak noritake...
Akak memang tak ada koleksi jenama ni...kalau arcopal adalah...bila dia dah bagi...alhamdulliah akak bersyukur ..dapat jugak merasa jenama noritake dari jepun ni.
Corak yang simple tapi menarik...
 sayang rasanya nak pakai...
 jadi akak simpan ajelah dalam kotak tu dan masuk dalam cabinet. terima kasih sekali ye..

2 ulasan:

Gee berkata...

Salam kak ina.

Alhamdullilah rezeki kak ina.

kak ina kl berkata...

salam gee..memang dah rezeki akak..alhamdulliah.