Rabu, 3 Februari 2010

Koleksi Country (atau Mill Farms Oriental Ceramics)

Lama tak update..sebab tak ada barangan barulah...Bila kemas-kemas almari dalam bilik anak lelaki akak terjumpalah koleksi country ni...luper pulak akak dapat dari mana...tapi rasanya dah lama jugak dalam simpanan .
Tapi sayanglah..piring cawan masih  cukup 6 keping...tapi cawan dah tinggal 3 ajer...
Chop mohor..
Tak tahulah pemandangan ni kat mana..janji ada jugak koleksi ni..kena tanya CMG dan Yatt ni...apa kah nama sebenar koleksi ni.....
Nasib baik piring kueh ada 6 jugak...suker tenguk gambar kat piring ni..bilalah dapat pergi ke tempat camni...

2 ulasan:

ena berkata...

salam..

kat umah mak saya ada banyak sungguh pinggan mangkuk bunga2 cam collection u nih..

tatau plak apa nama, mana manufacturernya...hahaha takde saper nak appreciate pinggan mangkuk lam cabinet lama tuh...

kak ina kl berkata...

salam ena..ruginya..baik kamu collect simpan..tak pun jual kat kami peminat barang lama ni..jual murah udahlah