Rabu, 13 Januari 2010

Kedai Taliban di Pekan Pedas, N9


Tertunai jugak hasrat dihati nak gi jenguk-jenguk kedai taliban yang fofular bagi peminat barang lama.  Memang banyak teko aladin, teko biasa dan jugak teko petak..harga pun boleh tahan. Akak jenguk kat bahagian teko dan set cawan ajer. 
 

Bila tanya harga..hemmmm bagi akaklah ...akak tak beli..mungkin orang lain beli kot..barang tembaga pun boleh tahan mahal..takut nak ambil gambar kat bahagian teko..taukeh dia ada kat situ....Penjual tu cerita banyak jugak penjual kat Armcorp Mall beli kat dia...Mereka beli sekali borong dalam ribu riban...Akhirnya akak balik tak beli apa-apa pun.

6 ulasan:

Chempaqa berkata...

salam kak ina
ohh nielah dia kedai Taliban tuh yer...banyak barang yer...
tak per lah kak, setakat cuci mata pon dah ok...

Mat Gebu berkata...

salam kak ina...saya pun pergi sekali je, rasa2nya sekarang ni lagi dah mahal....tulah setakat cuci mata dan sepatah orang kata "jangan tak pergi"...boleh lah kan...

Sharinginfoz berkata...

kedai taliban pun ada....

Diet untuk 20-an

KWSP Online

kak ina kl berkata...

salam chemp..nak cuci poket boleh..tapi untuk orang yang loaded ajer tau.


salam mat gebu...betul..janji tak mengigau siang malam ..dah jumper kedai dia..barulah boleh lolap..


salam shringinfoz..salam perkenalan dari akak.

MrsNor berkata...

salam kak ina... sy tak sampai lagi tapi anak buah yg dok kat seremban ada pergi, dia kata harga buat pengsan dua tiga kali bagi kita yg tak berduit hahahaha...cam kak ina cakap ler, org berduit mampu beli tp taraf kita takat cuci mata aje ler

kaiban berkata...

akak kalau ada tempat2 nak cari barang lama2 bg tau yek...